Munkatársat keresünk Gazdasági- és Szervező Ügyintéző pozícióba.
Főbb feladatok, munkák:
- Éves pénzügyi terv előkészítése, a végrehajtás figyelemmel kísérése.
- Éves gazdasági beszámoló készítése.
- Bejövő és kimenő számlák kezelése, banki utalások végrehajtása, pénztár kezelése.
- Tagnyilvántartás kezelése, tagokkal való kapcsolattartás
- Együttműködés panaszos ügyek kivizsgálásában
- Testületi üléseken titkári feladatok ellátása
- KSH adatszolgáltatás
- Alapítványi- segélykérők kezelése; bank és pénztár kezelés; KSH adatszolgáltatás
- Szervezési feladatok ellátása
Tedd könnyebbé a mindennapjainkat szervezőkészségeddel, talpraesettségeddel és intelligenciáddal! Legyél jóban a számítógéppel és más irodai gépekkel, de persze leginkább a munkatársaiddal. Lehetsz kezdő is, ha olyan csapattag lennél, aki örömmel segíti az érdek-képviseleti munkát.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Adminisztrációs feladatok elvégzése.
- Gazdasági, pénzügyi ismeret
- Adó- és számviteli jogszabályok ismerete
- Magabiztos számítógépes-, valamint Word-, Excel-, ismeret.
- Jó szervező- és problémamegoldó képesség
- Pontos, precíz munkavégzés
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Könyvelői adminisztrátor
Szükséges tapasztalat:
- Pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat előnyt jelent.
Szükséges végzettség:
- minimum középfokú, lehetőleg pénzügyi végzettség
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- Dunaújváros
Jelentkezés önéletrajzzal és bérigény megjelölésével a dunaferrifi@gmail.com e-mail címre.